Si Bunga Owner
Leave It To Faith

Followers

Tuesday, March 1, 2011

Boring , rindu --'

Err hai assalamualaikum :) wah lama sudah tak updatee . Sorry sayang :'( Dua tiga menjak ni asyik bizy je memanjang . Sangat bizy , apa? nak tahu aku buad apa sampai bizy sangat? okay okay meh aku senaraikan apa yang aku buat sehari suntuk ni :)

5:30 am ; bangun pagi lah wey , apa lagi :) awal kan? well haha --' then siap siap pergi sekolah :) semangat !
7;30 am ; Dah terpacak kat sekolah . Apa lagi kan ?  Belajar lah ! fokus wey fokus . SPM MENANTI DENGAN SABAR TUH --'
1;50 pm ; apa lagi ? RINGGGGGGGGGGGG balek lah wey ! Rumah dah menanti tuh :)
3;30 pm ; keluar rumah , pergi main bola tampar , bola jaring . Fuh sumpah penat --'
7;00 pm ; Baru lah sampai rumah . Apa lagi buat lah apa yang patut . Mandi sembahyang , gosok baju . siap kaan kerje sekolah , susun buku . Alaaa faham faham jelah kan? 
10:00 pm ; Bantal oh bantal ? aku rindu kau haha :) well apa lagi tidur lah , ahh legaa haha :)


Haa itulah dia aktiviti aku . Pada kauoarng yang just baca mesti kauorang kata . Elleh takde lah penat sangat . kan kan kan ? well aku tahu tuh . BUT cuba kauoorang jadi aku n kat tempat aku . Haa rasa lah sndiri . So jangan nak boo boo . yerkk yerkk tahu? hoho :)


RINDUUUUUUUUUUUUUUUUUU --'
pada semuaa nyaa :)

0 comments: