Si Bunga Owner
Leave It To Faith

Followers

Saturday, May 14, 2011

Hi salam :) apa khabar korang semua wey ? Serius rindu sangat sangat sangat dengan kauorang semua :) Dah jauh sangat fika tertinggal tentang hidup kauorang semua kan? Rasa terkilan , sedih sangat :( But nak buad macam mana kan, ini hidup yang fika lalui . hidup ni takkan indah tanpa  pengorbanan :) Malam ni dapaat online n bukak blog ,fika nak gunakan masa yang singkat ni untuk luahkan segala galanya :)

Tahu tak lagi 2 minggu abang fika dapat study kat UNIKOP :( SEDIH :( SEDIH untuk terima hakikat yang abang fika dah makiin jauh dari fika :( Dia dah pergi untuk menggapai cita cita dia . Dia dah makin jauh pergi tinggalkan fika sendiri :(  Dia dah tiada kat sisi untuk menemani fika, bagi sokongan kat fika , bagi dorongan kat fika , bagi semangat kat fika :(   SEDIH untuk terima HAKIKAT itu :(  HAKIKAT  yang harus fika lalui untuk tempuh kehidupan yang akan datang . DEMI ALLAH , hati ni berat sangat nak lepaskan dia pergi . Walaupun hubungan adik beradik ni asyik bermula dengan pergaduhan namun pasti ada satu rasa kasih dan sayang yang lahir dari hati setiap adik beradik bukan? Namun inilah yang harus fika lalui . Dia satu satunya abang yang fika adaa , dia satu satunya teman rapat yang fika ada :(   Walaupun cara layanan dan jagaan dia lain sedikit namun itulah cara yang dia berikan pada fika hingga AFIKA  menjadi AFIKA sekarang :) Buad amir ; kuatkan semangat , tabah kan hati :) Kejar segala galanya yang kau inginkan :) gapai segala galanya yg kau ingin kan :)  PERCAYALAH , walau berat hati aku n mama nak lepaskan kau pergi namun doa itu sentiasa ada bersama kau :) INSYAALLAH :)

YA ALLAH , JIKA AKU JATUH CINTA . CINTAKAN LAH AKU PADA ORANG YANG BENAR MENCINTAI AKU AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENCINTAIMU .
Cinta , Kasih dan Sayang itu terletak pada takdir . INSYAALLAH , jika diberi kesempatan aku masih mempunya masa untuk menemui TAKDIR yang telah ditakdirkan untuk diriku :)

0 comments: